Jak na cenové návrhy

Tento článek vznikl jako reakce na poptávku, kterou jsme dnes přeposílali dvou firmám, které dělají razítka. Obě firmy reagovaly poměrně rychle, nicméně každá jinak. Posuďte sami.

Nabídka 1

Dobrý den,
razítko může být hotové dle Vaší potřeby, třeba na počkání, ale “normální” termín je každý 2 prac. den, což je nyní
ve čtvrtek kolem poledne. Cena za razítko je 555 Kč vč DPH.
V případě že Vám termín a cena vyhovují, napište a já pošlu grafický návrh. Děkuju za pochopení.

Nabídka 2

Dobrý den,
cena razítka s černým otiskem by byla 489,- Kč + grafika 7,- Kč za min. Min. cena grafiky je 80,- Kč.
Doba dodání je jeden pracovní den po odsouhlasení korektury.
Potřebujeme složit zálohu min. ve výši 50%. Zálohu lze složit na náš účet.
č. účtu: xxxxxxxxxx / xxxx
Po složení zálohy grafik udělá návrh razítka a pošle Vám ho ne email.
Tak co, kterou nabídku byste si vybrali? Myslím, že první nabídka by u Vás asi vyhrála. Je jednoznačná a není komplikovaná potřebou předem posílat peníze na účet. K posílání peněz na účet asi tolik. V podniku v kterém pracuji, musí každá objednávka projít kolečkem, v kterém jí musí posvětit asi 10 lidí. Proto posílat peníze na účet předem a navíc neurčitá cena je velký problém, zejména u takto malé částky. Mimo to, v nabídce č. 2 je logická chyba v požadované záloze. Cena je neurčitá, takže není možné dopředu složit požadovaných 50%.

Jak by tedy měla nabídka vypadat?

Nabídka by měla být stručná, jednoduchá a logická. Zejména u triviální záležitosti jakou je razítko. A pamatujte, že na Vašich webových stránkách je ceník jednou z nejdůležitějších stránek Vašeho webu. Platbu zálohy je dobré požadovat u dražších zakázek, řekněme přes 1.000,-kč.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..